Prípadová štúdia
Pomáhame spoločnosti Zásilkovna zostať preborníkmi
na posielanie a doručovanie
Zásilkovna prevádzkuje sieť výdajných miest pre zákazníkov e-shopov.
S viac ako 1800 výdajnými miestami je suverénnou jednotkou na Českom trhu.
Zásilkovna najíma okrem iného externých vodičov. Ako ich zapojiť do systému sledovania? Vyriešili to prenosné trackery, ktoré vodiči každé ráno prevezmú spoločne so zásielkami. Vďaka tomu ich má dispečing na očiach rovnako ako firemné dodávky.
Aby mali v spoločnosti Zásilkovna prehľad o každom pohybe zásielok, sledujú tiež dopravu medzi triediacimi strediskami. Tie sú umiestnené v Prahe, Brne a Bratislave.
Pretože systém GPS Dozor sa hodí nielen pre logistiku, ale aj pre fleet management, sledujú v Zásilkovna tiež osobné služobné vozidlá. Odpadajú im tak starosti s knihou jázd, kontrolou tankovanie alebo sledovaním termínu servisu a STK.
200 vozidiel v systéme GPS Dozor
1 milión sledovaných kilometrov za mesiac
2800 pobočiek importovaných do systému
Páči sa Vám riešenie, ktorým sme pomohli spoločnosti Zásilkovna?
Radi pomôžeme aj Vám.
„Na dáta, ktoré nám lokátory GPS Dozoru dodávajú, sa môžeme spoľahnúť. Aplikácia pre sledovanie vozidiel sa ľahko ovláda a je ako stvorená pre rýchlu prácu s informáciami, čo kvitujú hlavne pracovníci dispečingu. Vďaka GPS Dozoru máme istotu, že vieme o všetkom, čo sa počas každého rozvozu deje.“
Dalimil Zvonek,
Logistik
V správny čas na správnom mieste. To musí zvládnuť vodič každej rozvozovej dodávky.
Ale čo keď máte tých miest osemnásť tisíc a najazdíte milión kilometrov za mesiac?
V dispečingu Zásilkovna majú pracovníci uložené všetky výdajné miesta na online mape. K tomu vidí trasy všetkých dodávok aj ich aktuálnu polohu. Ak nastane akýkoľvek problém, majú po ruke všetky potrebné informácie pre rýchle riešenie situácie.
Systém pre sledovanie vozidiel poskytuje Zásilkovna všetky informácie, ktoré pre svoj biznis potrebuje. K dispozícii tak majú presné a podrobné údaje o každej rozvážke: časy, prejdené kilometre alebo záznam trasy. Tá slúži okrem neustáleho zlepšovania logistiky potrebné ako podklad pre mzdy vodičov alebo kontrola odvedenej práce.
Rozvozy sa sledujú v reálnom čase a vzniknuté problémy sa riešia hneď. Každá cesta má itinerár, ktorého plnenie sa neustále sleduje.
Pokiaľ dôjde k zádrhelu napríklad vo forme nečakanej kolóny alebo nehody, hľadá sa náhradná trasa alebo alternatívna doprava. Pokiaľ dochádza k oneskoreniu, dostanú príjemcovia zásielok upozornenie, že zásielka bude na vyzdvihnutie neskôr alebo až ďalší deň.
Podrobné dáta o všetkých prebehnutých rozvozoch a o polohe všetkých výdajných miest slúžia k priebežnej optimalizácii trás.
Páči sa Vám riešenie, ktorým sme pomohli spoločnosti Zásilkovna?
Radi pomôžeme aj Vám.
Nechajte nám na seba kontakt, ozveme sa vám.